Hej Alla !

Alla medlemmar och NRA vänner
Nu har tiden kommit till 60 års jubileum för NRA , det var inte länge sedan några av oss var med på 50 års middag på bygdegården.
Bifogar finns ett blad som informerar om 60 års kalaset.
Kalaset kommer att hållas i NSS Gula Villa, där NRA huserade under många år tidigare.Datum är valt till Söndagen 22 Oktober, kl 13:00 startar vi med mingel, förrätt, mat och tårta till alla som föranmält sig.
Föranmälan är obligatorisk för deltagande och betalning till självkostnad, NRA medlemmar 160kr som betalas till switch eller konto senast 12 Oktober.Vill du tamed bekant eller anhörig eller blivande medlem, går det bra till självkostnaden 260kr. (NRA medlemmars årsavgift 2023 går till kalaset för medlemmen)

Skicka mejl om dit deltagande och betalning till klubb mejlen, så blir det lättare att sammanställa vilka som kommer med i firandet. (  sk0bj@telia.com  )
Vill du vara med i förberedelserna eller har möjligheten att berätta om tidigare händelser eller annan trevlig aktivitet är du välkommen att berätta om det via ett mejl till styrelsen så planerar vi in det under dagen.
Vi Hälsar alla välkomna
NRA styrelsen